OSNOVNE KARAKTERISTIKE JEDNOG BRENDA/UDRUŽENJA/SPORTSKOG KLUBA/RESTORANA

by Iva

Osnivanje jednog brenda, udruženja, sportskog društva ili kluba uvek je zahtevan i veliki posao. I obično je to ostvarenje nečijeg sna. Na tome se radi predano i dugo i to je proces koji nekada traje godinama. Od prvobitne ideje do krajnje realizacije prođe mnogo vremena nekada, međutim, ukoliko se predano i vredno radi dolazi se do najboljih rezultata. Predstavljamo vam osnove svakog brenda, udruženja, kluba koje morate da definišete pre samog lansiranja u javnost.

LOGO 

Ako ozbiljno želite da se bavite nekim poslom prva stavka koju morate da definišete jeste logo. Logo predstavlja obeležje jednog brenda, bilo da se radi na primer o brendu koji će prodavati garderobu ili brendu koji reprezentuje sportski klub, restoran, udruženje i slično. To je onaj prepoznatljivi znak, koji se svuda nameće i prezentuje. To je onaj znak koji stoji na ulazu u restoran, na vratima neke firme, na začelju neke jakne ili haljine. To je onaj znak koji kada ga vidite znate o čemu se radi. Tako da, prilikom osnivanja bilo čega svog razmislite o loogou. Naravno, nadamo se da nema potrebe da govorimo da logo treba da bude originalno obeležje vaše firme, a ne prekopirani simbol sa interneta, kao što to mnogi rade. Postoje dizajneri koji se ozbiljno i na višem nivou bave izradom looga, te biste mogli da ih kontaktirate. 

FONT 

Kao što je logo osnova, tako je i font osnova. Svaki put kada nešto negde budete predstavljali, pisanim putem, morate da imate svoj font. Mislimo na različite tipove reklama, reklama na društvenim mrežama i tekst na samim fotogrfijama, koje kačite, a koje se tiču vašeg brenda. Ovde ne treba da izmišljate font, pošto već postoje fontovi, ali treba da izaberete jedan. Gledajte da taj font bude u skladu sa ispisom na vašem logotipu. Zapamtite koji je to font i neka uvek on bude korišćen za bilo šta što vam je potrebno. 

SLOGAN 

Svaka ozbiljna firma, brend, sportski klub ima svoj slogan. To je ona jedna rečenica koja vas predstavlja „u malom“. Dočaraćemo vam, kako biste nas lakše razumeli. Na primer, to je ona rečenica poput „Kvalitet ispred svega“, „Mi imamo način“ i slično. Dobro razmislite o tome kako će glasiti ta rečenica. Treba paziti naravno da nikoga ne uvredite tom vašom rečenicom, a opet treba da gledate da bude pamtljiva i zanimljiva. Znamo, to nije baš lak posao, ali jednom kada budete došli na ideju sve će vam biti jasno. 

OBELEŽAVANJE TERITORIJE 

I naravno, na kraju kada budete imali sve te elemente na red dolazi obeležavanje teritorije. To može biti brendiranje automobila, brendiranje izloga, vrata vaše firme, vrata ulaza u zgradi u kojoj se nalazi firma. Ukoliko je restoran u pitanju brendiranje salveta, šoljica i slično. Takođe, u zavisnosti od toga čime se bavite treba da razmislite i o izradi zastava. Zastave mogu sjajno da izgledaju ispred velikih kompanija, ispred restorana. One predstavljaju nešto lepo i pozitivno i nešto što kod ljudi uvek izaziva dobru i toplu emociju. Sreća je da izrada zastava ne traje dugo, nije skupa. To vam je na primer neki originalni način da obeležite teritoriju i nešto što ne radi svako, pa će samim tim biti i mnogo zanimljivije. 

Related Articles

Leave a Comment