U mnogim kompanijama marketing sektor vodi se idejom da je potrebna reklama na svakom koraku. Teži se tome da se ide u korak sa željama potrošača koje se iz dana u dan menjaju.
Nemoguće je tako brzo menjati proizvodom i njegove karakteristike, ali je moguće dobrom reklamom ubediti potrošača da pred sobom ima ono što želi. Danas, bukvalno, reklame u stopu prate potrošače, često se iz šetnje vraćamo sa punim džepovima raznih flajera i sigurno ih u svakoj torbi i jakni imamo po nekoliko. Sve veća je potreba za brzim, svestranim i uvek dostupnim sredstvima reklamiranja kakvi jesu flajeri. To je doprinelo tome da izrada i štampanje flajera bude jedan od najčešćih načina reklamiranja firmi, pa i velikih kompanija.
Praktičnost reklamiranja flajerima
Digitalno doba donelo je savremene tehnike reklamiranja, međutim, u tom moru reklama koje svakodnevno stižu elektronskom poštom, retko ko odvoji vreme da pretraži i pronađe ono što ga interesuje. Flajeri su zadržali praktičnost reklamiranja, pomažu proizvodima da direktno u neposrednom vizuelnom kontaktu nađu kupca, čak i onog ko nije imao nameru da kupuje takve proizvode u skorije vreme. Njihova praktičnost ogleda se u tome što su nenadmašena mobilna reklama i što je izrada i štampanje flajera jedan od najpovoljnijih vidova reklamiranja. Njima se najlakše dolazi do ciljne grupe, promoteri biraju prolaznike na ulici koji se uklapaju u ciljnu grupu koja je korisnih proizvoda i usluga koji se reklamiraju.
Slika na flajeru govori više od hiljadu reči
Ako se izrada i štampanje flajera obavi kvalitetno, takav reklamni materijal će sigurno doprineti poboljšanju prodaje i poslovanja firme. Ukoliko se vidi kreativnost i posvećenost izradi tog flajera, to je znak kupcu da prodavac misli o kupcima, njihovim željama, navikama,mogućnostima. Dizajniranje tog flajera je jako važan deo izrade. Što je dizajn originalniji, utisak koji ostavlja na kupca biće upečatljiviji.Na flajerima uvek treba koristiti originalne fotografije, zato što slika govori više od hiljadu reči. Bitno je da slika bude u visokoj rezoluciji kako bi reklama bila što kvalitetnija. Tekst samo prati sliku, ne treba preterivati velikim rečenicama, već što kraćim i atraktivnijim tekstom koji će da isprovocira znatiželju kupaca. Treba da znate da kupci pričitaju tekst samo ako ih privuče slika i naslov na flajeru i ako je tekst pregledan, čitljiv i razumljiv. Od veličine flajera zavisi i obim teksta koji se štampa.
Kako se priprema flajer za štampu?
Možda deluje da se vizuelno ne razlikuje dizajn flajera za štampu i Web stranicu, ali razlika je velika. Ukoliko ne želite da u štampariji odrade pripremu izrade i štampanja flajera, nego želite sami da kreirate dizajn reklame, onda obratite pažnju na rezoluciju slike, mora da bude odgovarajuće rezolucije i da tekst ne bude kolorni, naročito ne u više boja. Obavestite se na vreme koji tip fajla ide za štampu, zato što programi za štampanje ne podržavaju sve vrste fajlova, pa može doći do problema, da iako je odlično vizuelno odrađena priprema, ne može da se pusti u štampu. Kako ne biste lutali u traganju za idejnim rešenjem dizajna najbolje je da to prepustite grafičkim dizajnerima u štamparijama, sigurno je da oni imaju dovoljno odgovarajućih ideja da Vam ponude.