O značaju zdravih zuba i desni uveliko se priča, kako svakodnevno kroz medije, tako i prilikom stomatološkog pregleda. Nije nepoznanica da su lepi, beli i zdravi zubi ogledalo zdravlja čitavog organizma. Da bi vaš osmeh bio blistav, neophodno je vođenje svakodnevne oralne higijene, kao i redovne posete zubaru.
U današnje vreme, postoji veliki broj stomatoloških ordinacija. Međutim, postavlja se pitanje koja stomatološka ordinacija će biti baš po vašim merilima?
Činjenica je da svaka od njih poseduje modernu opremu, koja je namenjena dentalnim pregledima i lečenjima zuba, desni i vilice. U daljem tekstu, osvrnućemo se na pojedine elemente koje karakterišu najbolju stomatološku ordinaciju.
Stomatološka ordinacija – mesto gde se osećate sigurno
Možda naslov zvuči kao šala, ali najbolja stomatološka ordinacija bi trebalo da ostavi utisak jednog komfornog i sigurnog okruženja, gde nećete osećati strah.
Iz tog razloga, enterijer i uređenje ordinacije je prva stvar koju vaša čula percipiraju. Zidovi nežnih i svetlijih nijansi, sa sporadičnim osvetljenjima i akcentima na pojedine delove prostora, doprineće da pacijent nema osećaj da je došao kod zubara. Lagana muzika u čekaonici sa dosta zelenila, pomoći će vam da zaboravite na strah od stomatoloških intervencija, koje su sve prisutnije u našem društvu.
Prostor gde se vrše stomatološke usluge sastavljen je od jedne ili više prostorija, u zavisnosti od veličine ordinacije i broja zaposlenih stomatologa. Mesto predodređeno za rad trebalo bi da bude pre svega sterilno i čisto i po mogućstvu, dobro osvetljeno prirodnim svetlom. Ukoliko prozori gledaju na neki park ili prirodu, takav pejzaž će dodatno pozitivno uticati na opuštanje pacijenta. Dobra opremljenost ordinacije savremenom opremom i materijalima svakom stomatologu omogućava da iskaže svoje znanje i umeće na najbolji mogući način i predloži vam savremene dentalne metode lečenja.
Sada dolazimo i do stručnosti lica koje pruža stomatološke usluge. Dobrog i odgovornog stomatologa ne karakterišu samo obrazovanje i stečene diplome iz oblasti stomatologije, već i humani pristup koji bi svaki lekar trebalo da poseduje. Briga za svako lice koje je koristilo stomatološke usluge i posvećenost poslu su osobine koje se osete i cene, pa će svaki zadovoljni pacijent biti odlična hodajuća reklama, a to ide u prilog i visokom rangiranju rada određene ordinacije.
Ljubaznost svih zaposlenih u stomatološkoj ordinaciji je još jedan od ključnih faktora kategorizacije dobrih stomatoloških ordinacija. Koliki god da ste profesionalac u svom poslu, ukoliko nastupate hladno i odbojno prema pružaocima stomatoloških suluga, pacijenti će potražiti zubara na nekom drugom mestu.
Vedri, prijatni, profesionalni i odgovorni – to je današnji recept dobre stomatološke ordinacije.
Na koje načine se stomatološke ordinacije mogu promovisati?
Prilikom otvaranja nove stomatološke ordinacije, morate da pronađete načine kako da privučete sve veći broj ljudi i promovišete se na pravi način. Moć medija je učinila svoje, pa se oni obilato koriste za promociju rada iz različitih oblasti društvenog života. U današnje vreme, ordinacija je prosto nevidljiva bez odgovarajućeg i dobro osmišljenog internet sajta, zato je potrebno i na to dodatno obratiti pažnju. Oglašavanje i reklamiranje putem različitih tv emisija, radija i reklama na bilbordima je pozitivan korak ka boljem poslovanju. Promovisanje novih metoda lečenja ili ulepšavanja osmeha, možete sprovoditi kroz različite mesečne akcije i popuste.